Senaste nytt

Åtta år med Buinessclass.se

011430121

Medlem
Upptäckte att det idag är åtta år sedan jag skaffade inloggning på BC
Dessa åtta år har förändrat mitt reseliv, mer medveten om vad status hos olika reseleverantörer ger för förmåner.
Framför allt har det givit nya fantastiska sociala kontakter med personer med samma intressen som jag.
När jag började läsa på BC så tyckte jag det var fantastiskt om det var 5 nya inlägg per dag, läste alla och sög in allt som skrevs.
Tack alla som gör BC till vad det har blivit och vad det är.
 

Senator

Moderator
Upptäckte att det idag är åtta år sedan jag skaffade inloggning på BC
Dessa åtta år har förändrat mitt reseliv, mer medveten om vad status hos olika reseleverantörer ger för förmåner.
Framför allt har det givit nya fantastiska sociala kontakter med personer med samma intressen som jag.
När jag började läsa på BC så tyckte jag det var fantastiskt om det var 5 nya inlägg per dag, läste alla och sög in allt som skrevs.
Tack alla som gör BC till vad det har blivit och vad det är.

Jag har fetmarkerat det viktigaste. Varje gång jag träffar Björnström så påminner jag honom om detta. Det är det jag själv anser är det bästa med BC, nämligen alla icke-normalstörda människor jag har fått glädjen av att träffa; vissa som har blivit nära vänner som t.ex. en av de som startade detta.

Det var DI-artikeln för min del också, och nära inpå ett event på Grand.
 

JensE

Medlem
Oj var tiden går. 28 April 2011 reggade jag mig.
Som sagt det var lite annorlunda då med bra färre inlägg men väldigt hög kvalitet. Tyvärr är många inte kvar här längre.

Det första jag lärde mig att 25k faktiskt inte är den billigaste affärsklassbiljetten över Atlanten trots bokningsklass Z.
Så började genast spara enorma pengar då gissningsvis köpte flygbiljetter för 150-200k per år med privata skattade pengar innan BC och sjönk till under 100k direkt.
 

ACervin

Medlem
24 juni 2011. Hade några månader tidigare och till min stora förvåning fått mitt första guldkort från SAS. Året innan hade jag använt poängen för att beställa en vinkaraff och lite annat från shopen, tyckte i största allmänhet att Eurobonuspoäng var värdelösa. Hade ingen aning om att de kunda användas till något annat än SAS. Jag blev totalt fascinerad av att det fanns andra människor med ett stort intressse för att optimera resendet och var under flera år totalt uppslukad av BC, inne flera gånger om dagen, lärde mig massor. Läser fortfarande med intresse, men mer typ några gånger per vecka och bidrar gärna om jag har erfarenhet av ämnet som diskuteras. BC var en total gamechanger, väldigt tacksam för det.
 
Toppen