Senaste nytt

Folk med "lifetime unlimited first-class travel" flyger för mycket?

Tjaeng

Medlem

Jaha, självklart utelämnade de den faktiska stötestenen helt och hållet, dvs att Rothstein med all sannolikhet tog betalt för folk som åkte med hans companion ticket. Fast visst, man ska väl vara nöjd med att Aftonbladet lyckades hålla sig ifrån den motsatta vinklingen ("Tjock, ond amerikan begår bedrägeri, tar ockerpriser för någonting han själv får gratis"), med "människohandel" eller liknande term i rubriken.
 

palmen

Moderator
Artikeln finns i daily mail också, kan ju varit där dom hittat infon. Skulel dock itne bli förvånad om de är inne på BC.se för att leta nyheter, man får ju oftast reda på reserelaterade saker på detta forumen innan man kan läsa om det i dagspressen.
 

A380*G

Medlem
Folk med "lifetime unlimited first-class travel" flyger för mycket?

Om de nu är inne här, vad är det för fel på det? I gen nyhet att AB både har duktiga journalister såväl som juniora. Är väl bara positivt att de använder alla tänkbara kanaler.
 

agehall

Medlem
Om de nu är inne här, vad är det för fel på det? I gen nyhet att AB både har duktiga journalister såväl som juniora. Är väl bara positivt att de använder alla tänkbara kanaler.

Det är lite pinsamt när de snappar upp gamla nyheter och slår upp dem stort. Det blir lite som NyT, som ofta snor saker från /. som in sin tur ligger en månad eller så efter att första publiceringen skede.
 

Valley

Medlem
Och säkert har en mängd advokater hört av sig för att driva målet mot AA. Kan väl hoppas man får reda på "sanningen" en vacker dag.
Vore jag AA skulle jag annars kört ett skrytreportage över dessa resenärer istället för att bråka med dem. Tror jag ger betydligt mer goodwill
 

Valley

Medlem
Så blir det när man har skribenter som inte förstår ett skvatt vad de skriver om och tycker att copy/paste är bästa sättet att skapa nyheter.

Tack för att du använder ordet skribenter och inte journalister. Har själv haft förmånen att kalla en en "kvällstidningstomte" för just skribent. Föll inte i god jord :eek:
 
Toppen