Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

mano81

Medlem
Kanske har avhandlats i denna tråd tidigare men jag försökte söka igenom tråden utan resultat. I alla fall, jag är saknar knappt 4000 poäng till högsta Fly Premium-nivån och tänkte köpa poängen innan månadsskiftet. Hur snabbt registrerar kortet poängen? Jag menar, om jag köper idag, kommer kortets saldo att komma över 200 000 poäng innan oktober börjar?
 

jumbooze

Medlem
Kanske har avhandlats i denna tråd tidigare men jag försökte söka igenom tråden utan resultat. I alla fall, jag är saknar knappt 4000 poäng till högsta Fly Premium-nivån och tänkte köpa poängen innan månadsskiftet. Hur snabbt registrerar kortet poängen? Jag menar, om jag köper idag, kommer kortets saldo att komma över 200 000 poäng innan oktober börjar?
Jag tror de räknar statusen vid varje månadsskifte så det blir nog inte innan
 
Funderar på ett MC Premium. Hur länge brukar det ta att få 10k poäng i välkomstbonus?
Mina trillade in den andra dagen i månaden efter den månaden jag mottog kortet. Observera det finstilta:
"Om du ansöker om ett SAS EuroBonus Mastercard Premium, får du 10 000 Extrapoäng i välkomstbonus, om du gör 3 köp med kortet inom 30 dagar*

*Poängen förs över till ditt EuroBonus-konto senast 3 månader efter dina köp, förutsatt att du fortfarande har kortet vid poängöverföringen och inte har haft ett SAS EuroBonus Mastercard Premium de senaste 2 åren."

Källa: SAS EuroBonus Mastercard Premium - vårt bästa kreditkort
 

Big Birger

Medlem
Skaffade extrakort till två i familjen, som raskt gjorde fler än 3 köp. Därmed skulle det ramla in 2000 poäng/extrakort. Nu har det gått en månad, så jag ställde en fråga till dem via appen. "Poängen förs över inom 3 månader" svarade de. Hubba. Lång tid. Ingen panik iofs.
 

sweflyer

Medlem
När kommer första 1000 poängen in? Om jag exempelvis ansöker 1 december så borde jag ju hinna få kortet och använda det den månaden.
Går det alltså in 1000 poäng redan månad 1? Eller kommer de månaden efter?
 

ekf

Medlem
När kommer första 1000 poängen in? Om jag exempelvis ansöker 1 december så borde jag ju hinna få kortet och använda det den månaden.
Går det alltså in 1000 poäng redan månad 1? Eller kommer de månaden efter?
De kommer med den vanliga överföringen, så för inköp i december så får du poäng i början av januari...
 
Toppen