Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Thornado

Medlem
Sådär ska ett välkomstkit se ut! Lite flärd och regnskog. Men man får inga 200k välkomst-MR-poäng som i Sverige vad jag kan se? Utan de 150 euro travel voucher är det som gäller

Såvitt jag kan förstå så ska man få 20k MR-poäng om man blir värvad, men detta är ju då holländska MR-poäng, så de är värda mer (antar att man får en MR-poäng per EUR spenderat?), t.ex. så är kursen för att växla till Eurobonus 3:2 istället för 12:1 i Sverige. Jag är dock inte riktigt säker på om det kommer att bli några värvningspoäng här då länken jag fick från Berglund gick till ett Amex FlyingBlue Platinum och jag ville ha ett "vanligt" Platinum. Detta fanns inte att välja längst ner på sidan, utan jag följde vägen som Berglund tipsade om, men då försvann det spårnings-id som fanns i URLen, så oklart om det verkligen kommer att funka.
 

Mr Planning

Medlem
@Berglund
Tack för tipset!

Har du eller någon annan beställt ett extrakort, ett Holländskt kontonummer till den personen är väl allt som behövs?

Värdet på det hela blir ju ännu bättre i såna fall.
 

MTheC

Medlem
Och kan tilläggas att båda korten kom samtidigt. Extrakortet kom dock i vanligt brev så inte lika fancy.
 
Toppen