Senaste nytt

Club Carlson status match (juni 2016)

Valley

Medlem
Gjorde ett försök matcha mot Marriott Gold. Fick nobben med motiveringen att man bara matchar för nya medlemmar :(
Och eftersom man nu blivit Bonvoyad till Silver lär ju allt vara kört
 

Jönsson

Medlem
Gjorde ett försök matcha mot Marriott Gold. Fick nobben med motiveringen att man bara matchar för nya medlemmar :(
Och eftersom man nu blivit Bonvoyad till Silver lär ju allt vara kört
Det var rätt länge sedan man bytte namn på Club Carlson va? :)

Tänkte flirta lite med Radisson under sommaren så jag drog iväg ett mail till Radisson Rewards och hörde mig för om möjligheter till statusmatchning. Fick svar inom en timme att jag nu var Radisson Gold. Dessvärre känns den nivån inte helt tillräcklig men känns det bra bor man väl ändå ganska snabbt ihop till platinum(?).
 
Dessvärre känns den nivån inte helt tillräcklig men känns det bra bor man väl ändå ganska snabbt ihop till platinum(?).
Statusmatch till guld gör dock inte att du når platinum snabbare, så 60 nätter eller 30 stays. Guld är rätt urvattnat tyvärr, men platinum tycker jag faktiskt ger bra recognition.
 

Jönsson

Medlem
Statusmatch till guld gör dock inte att du når platinum snabbare, så 60 nätter eller 30 stays. Guld är rätt urvattnat tyvärr, men platinum tycker jag faktiskt ger bra recognition.
Det är jag medveten om. Måste ändå bo ihop ett platinum från noll.
Saknar framförallt det där med frukost med Gold.
 
Toppen