Senaste nytt

Ny Promo: Make every stay count - maj-aug 2019

palmen

Moderator
De har uppdaterat kampanjen, för vissa, jag har fått ytterligare en utmaning

Visa bifogad bild 92084
Jag fick samma för juni så bokade en natt i Berlin.
Positiva är att istället för att behöva klara 5/5 ändrades det till 5/6 så slipper en av de andra i challenge (den med bonus points är ju omöjlig), inga hotell som erbjuder dit jag ska, och andra jag kan åka till har ett påslag på drygt 500-1000 per natt för att boka med extra poäng.
 

Ricci

Medlem
Jag fick samma för juni så bokade en natt i Berlin.
Positiva är att istället för att behöva klara 5/5 ändrades det till 5/6 så slipper en av de andra i challenge (den med bonus points är ju omöjlig), inga hotell som erbjuder dit jag ska, och andra jag kan åka till har ett påslag på drygt 500-1000 per natt för att boka med extra poäng.
På min har det inte ändrats :( dock skall jag nog fixa helgutmaningen :).
upload_2019-6-14_12-57-10.png
 

palmen

Moderator
Är det någon annan som har problem med att uppdateringar inte sker. Att bo på 5 olika brands har uppdaterats korrekt (visar 10 stays där) men ingen av de andra uppdateras och man kan ju se att jag har gjort mer än 6 stays, bott flera weekends och bott i juni mm utifrån vad som syns på hotellen under 5 olika brands.
 

palmen

Moderator
Är det någon annan som har problem med att uppdateringar inte sker. Att bo på 5 olika brands har uppdaterats korrekt (visar 10 stays där) men ingen av de andra uppdateras och man kan ju se att jag har gjort mer än 6 stays, bott flera weekends och bott i juni mm utifrån vad som syns på hotellen under 5 olika brands.
Mailade ambassador mailen och de fixade detta manuellt nu då denna dashboard inte uppdateras korrekt.
De påtalade även att june offer inte räknades, men det står ju att man ska klara 5 av 6 och hade ju bara 5 andra. De gjorde dock ett "undantag" och räknade den så nu har jag uppnått min challenge :)
 
Toppen