Senaste nytt

Söker Award Business/Plus med SAS till San Francisco/Los Angeles/Miami

Dahlgren

Ny medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Helst Göteborg, men även Köpenhamn / Oslo fungerar
  2. Var är din destination? San Francisco, LA eller Miami
  3. När vill/behöver du resa ut? 25 Okt 2019 +/- 2 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? Hemma gärna 2-4 Nov
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 1 vecka
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna + barn 18/20 år =4 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class, men verkar svårt finna 4 C-Class på samma flight, Är SAS Diamond så en tanke är att boka 2 business för frugan + dotter och SAS Plus för mig och sonen och hoppas på uppgradering.
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Gärna SAS alt Star Alliance.
  9. Vad är din budget? (per person) – Har 2st 2-for-1 som måste bokas i år. Till detta 350 000 Eurobonuspoäng
  10. Vad är det viktigaste för dig?
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? -
 

Zniper

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Helst Göteborg, men även Köpenhamn / Oslo fungerar
  2. Var är din destination? San Francisco, LA eller Miami
  3. När vill/behöver du resa ut? 25 Okt 2019 +/- 2 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? Hemma gärna 2-4 Nov
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 1 vecka
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna + barn 18/20 år =4 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class, men verkar svårt finna 4 C-Class på samma flight, Är SAS Diamond så en tanke är att boka 2 business för frugan + dotter och SAS Plus för mig och sonen och hoppas på uppgradering.
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Gärna SAS alt Star Alliance.
  9. Vad är din budget? (per person) – Har 2st 2-for-1 som måste bokas i år. Till detta 350 000 Eurobonuspoäng
  10. Vad är det viktigaste för dig?
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? -
Skulle nog påstå att det är kört för dig att hitta businessbiljetter med SAS eftersom dom biljetterna redan släppts och bokats upp. Kan släppas fler platser ett par månader innan avresa men det har du ju inte tid att vänta på. Du söker efter de populäraste platserna SAS flyger till i USA och dessutom runt höstlovet om jag inte misstar mig
 
Toppen