Senaste nytt

Status hos SAS ger status hos Avis

Maja

Medlem
Efter mail till database.se@bsc.avis-europe.com så kan jag meddela att de idag har uppdaterat mitt konto. Dock så står det bara att det är giltigt tom 2019-05-02. Har påtalat att det står 12 månader enligt deras villkor och frågat varför mitt datum är ett annat.
 

JohnR

Medlem
Ja, Herz Presidents Circle som EBD är bättre matchning för US. Ultimate Choice som Hertz lanserade för ngt år sedan är faktiskt väldigt bra.

MÅste nog säga att att jag inte håller med dig.

Har hyrt runt 10 bilar i år på vardera avis och hertz i USA.
Nu har jag halkat ner till Preferred på avis man jag föredrar avis fast jag är president på hertz.

Denna vecka bokade jag tex en golf och fick en Dodge Durango. Kan tipsa om att ladda ner den amerikanska avis appen, där kan man välja bil i appen.
 

Tongen2

Medlem
Är det ngn som bara har fyllt i länken och har blivit uppgraderad??
Jag fyllde i länken 2 gånger med drygt ett dygns mellanrum, inget hände.
Med mitt korta tålamod så mailade jag och fick svar efter en timme och allt var löst.

Jag har en hyra redan imorgon så ville få detta ordnat innan dess i hopp om uppgradering.
Nu återstår att se vad kontoret gör åt saken när jag hämtar ut bilen imorgon. President's club och hämtar ut på flygplats dessutom så det blir spännande :)
 

agehall

Medlem
Nu återstår att se vad kontoret gör åt saken när jag hämtar ut bilen imorgon. President's club och hämtar ut på flygplats dessutom så det blir spännande :)
Din status spelar ingen större roll kan jag avslöja. Jag har inte märkt någon som helst skillnad på olika statusnivåer - det gör mycket större skillnad att vara känd på ett kontor däremot.
 
Toppen