Senaste nytt

SAS nya hemsida

v00peter

Medlem
@v00peter det har tyvärr varit så under i alla fall hela 2018...
Ok, inget nytt då. Dock, det är lite märkligt att SAS IT inte gör en tillfällig lösning på det hela. Det är väl så att SAS vill ha det till en vecka, men systemtekniskt inte löser det. Då kan man ju tycka att SAS IT skulle ändra all brödtext till 2 veckor så är det i vart fall konsekvent budskap.
 

NotRyan

Medlem
Ok, inget nytt då. Dock, det är lite märkligt att SAS IT inte gör en tillfällig lösning på det hela. Det är väl så att SAS vill ha det till en vecka, men systemtekniskt inte löser det. Då kan man ju tycka att SAS IT skulle ändra all brödtext till 2 veckor så är det i vart fall konsekvent budskap.
Jag vet inte om man kan förvänta sig det, det är trots allt SKIT vi pratar om....
 

obs

Medlem
Märkligt - detta fel får jag hela tiden i Internet Explorer numera när jag försöker boka medan det fungerar som vanligt i Firefox...

/ TT
Någon har säkert glömt att lägga till en och annan kodsnutt/ett "hack" som ska få det att också fungera i IE och sen glömt att testa innan det lades i produktion... SKIT :rolleyes:
 

LSH

Medlem
Sökning på bonusbiljetter inom *A har varit trasigt hela eftermiddagen och kvällen

Unable to process the request. Services are not available. Please try again later. If the problem persists please contact us for further information.
 

danielhog

Medlem
Sökning på bonusbiljetter inom *A har varit trasigt hela eftermiddagen och kvällen

Unable to process the request. Services are not available. Please try again later. If the problem persists please contact us for further information.
Upplever samma problem. Har varit det till och från sen funktionen lanserades men aldrig så här länge, man brukar få igenom någon sökning tillslut.
 

TasselT

Medlem
Jag har bokat ett antal bonusbiljetter och plus-biljetter under dagen.
Normalt brukar sittplatsreservation dyka upp under bokningsdialogen - men inte idag utan man kom direkt till att betala.
När jag efter bokningen har försökt reservera sittplats har det inte gått - det har inte ens gått att klicka på.
Testade därför att logga in på classic.sas.se istället och söka reda på mina boknigar - och se där gick det minsann att reservera sittplats utan problem.

/ TT
 
Toppen