Senaste nytt

Double dip Miles & More kampanj 2018-02-01 t.o.m. 2018-03-25

jumbooze

Medlem
Precis signat up mig på denna, räknar med 16.000

Frågan är bara hur Hiltons andra staybaserade kampanj påverkas, får man dem ändå även om man har miles and points satt ( brukar alltid ha points & points) ;D

Earn 2,000 Bonus Points on every stay plus an additional
10,000 Points on every 5 stays from January 1 - April 30, 2018.
 

Glenn E

Medlem
Får man lika många Hilton poäng som vanligt men även Lufthansa poäng då?
Jag praktiskt taget bor på Hilton nu så det här kan bli bra.
 

jumbooze

Medlem
Får man lika många Hilton poäng som vanligt men även Lufthansa poäng då?
Jag praktiskt taget bor på Hilton nu så det här kan bli bra.
Nej du får mindre Hilton poäng, tänk på att det drivs av Stays inte nätter


Double Dip option=
Earn 10 Base Points, plus 1 mile per eligible US dollar spent. Exception applies at Home2 Suites by Hilton™, where you earn 5 Base Points, plus 1 mile per eligible US dollar spent. Also, some travel partners offer different mile amounts per eligible US dollar spent — see travel partners for details. Limited to up to 100 miles per stay at Home2 Suites by Hilton™.
 

Glenn E

Medlem
Annars får du väl boka om så att du kör varannan natt på Expedia och varannan via Hilton ;D samma hotell
Den var smart. Synd inte tjejen är här för då hade jag kunnat göra samma som på Hyatt för 15 år sedan då man fick en natt gratis var som helst i världen efter 2 stays.
Då bodde jag på Hyatt Regency Saujana i Kuala Lumpur för 50 USD per natt och vi bara bytte namn på vem som stod för rummet varje dag.
Sedan blev det Grand Hyatt Shanghai och Hong Kong och Singapore samt Hyatt i Adelaide helt gratis inkl lounge bland annat.
 

jumbooze

Medlem
Är det någon som haren aning om hur lång tid miles från hilton brukar ta för att komma över till Lufthansa eller andra flygbolag?
Vid double dip alltså
 
Toppen