Senaste nytt

Boka SPG Luxury Privileges priser och förmåner

Taggen

Medlem
Starwood har ett program för resekonsulter och resebyråer, SPG Luxury Privileges. De har tillgång till att boka SPG-hotell till andra priser och om man bokar via en ansluten resekonsult så kan man också få en del extra perks á la Virtuoso som uppgradering, sen ut-checkning, frukost osv.

Welcome to STARWOODpro

Är det någon som har haft kontakt med någon ansluten resekonsult/resebyrå som är baserad i Sverige som det går att boka SPG Luxury Privileges?
 

jumbooze

Medlem
Jag har bara sett representanter online ( i USA) och bokat med Virtuoso , jmf dock alltid med lista med perks för att se om man tjänar på SPG lux
 

André B

Medlem
En liten bump här, men whatahotel.com kan du boka luxury privileges igenom online.

Har själv bokningar genom den, första vistelsen kommer om typ 2 veckor. Bokningen gick igenom och blev till ett SPG-reservationsnummer där allt ser korrekt ut, så jag har inget jag misstror hos sidan just nu.
 
Last edited:

toer00

Medlem
Titatde själv på både Virtuoso samt whatahotel.com för at se om de kan matcha mitt pris på ST REGIS - OSAKA, 4n senare i vår.

whatahotel.com
Skyline Grand Deluxe King, 1 King, 51sqm/549sqf
Total¹ for 4 Nights: 478,086.00 JPY

Virtuoso
Virtuoso, Breakfast, 100 Usd Food And Beverage Credit Daily,,
Skyline Grand Deluxe King, Guest Room, 1 King, Skyline View
SEK 7,922 /Night

Verkar lite dyrt... ;-)
Har hittat och bokat hotellet via en resebyrå som använder ett b2b system för hotell och där fick jag samma rum
"Skyline Grand Deluxe King, 1 King, 51sqm/549sqf" för ca 18-19 tkr totalt ... :)

Vad säger ni som vet... förmånerna för att gå Virtuoso (SPG Luxury Privileges) kan väl knappast vara värda 22 000 Sek...
Ska vara om man får deras "president svit"...;) ?
 

Taggen

Medlem
Titatde själv på både Virtuoso samt whatahotel.com för at se om de kan matcha mitt pris på ST REGIS - OSAKA, 4n senare i vår.

whatahotel.com
Skyline Grand Deluxe King, 1 King, 51sqm/549sqf
Total¹ for 4 Nights: 478,086.00 JPY

Virtuoso
Virtuoso, Breakfast, 100 Usd Food And Beverage Credit Daily,,
Skyline Grand Deluxe King, Guest Room, 1 King, Skyline View
SEK 7,922 /Night

Verkar lite dyrt... ;-)
Har hittat och bokat hotellet via en resebyrå som använder ett b2b system för hotell och där fick jag samma rum
"Skyline Grand Deluxe King, 1 King, 51sqm/549sqf" för ca 18-19 tkr totalt ... :)

Vad säger ni som vet... förmånerna för att gå Virtuoso (SPG Luxury Privileges) kan väl knappast vara värda 22 000 Sek...
Ska vara om man får deras "president svit"...;) ?
Använder som regel bara virtuoso och whatahotel när priset är likartat med vad jag får på andra kanaler så jag skulle säga nej. Är resebyråpriset inkl. frukost så är det nog inte värt det.
 

toer00

Medlem
Jo priset är inkl. frukost, så jag tar det... finns nog mycket annat roligt som kan använda mellanskillnaden till... ;)
 
Toppen