Senaste nytt

Inkonsekvent hantering av Stays/Nights och Food and Beverage Points vid award nights

mha321

Medlem
Ja, jag hade rollover på intjänat Gold ifjol.
Man får rollover på alla nivåer så vitt jag vet. Så länge man kommer över motsvarande gräns för den nivån man uppnådde, oberoende av hur man mådde den. Det har jag fått flera gånger, och det är helt normalt.
 

jerixon

Medlem
Hört lite rykten om stora förändringar i CC från 1a Mars. Får väll se vad som händer.
Aldrig varit med om att min status inte förlängts från 1a Januari tidigare....
Nu fick jag dock mina 10k poäng för de stays jag haft i December / Januari.
Fattas dock fortf en natts poäng!
 

rob74

Medlem
Hört lite rykten om stora förändringar i CC från 1a Mars. Får väll se vad som händer.
Aldrig varit med om att min status inte förlängts från 1a Januari tidigare....
Nu fick jag dock mina 10k poäng för de stays jag haft i December / Januari.
Fattas dock fortf en natts poäng!
"Effective from March" står det för min status. Och så gjorde det även ifjol, vill jag minnas.
Blir ju intressant att se vad det är för förändringar som de tänker göra.
 

rob74

Medlem
Nu har jag i alla fall fått in alla nätter och poäng jag ska ha på kontot. Det resulterade dessutom att alla mina 10 nätter i Hua Hin även räknades som stays, vilket jag inte säger nej till...
 

erc

Medlem
Efter att ha spenderat lite poäng och övernattat på Radisson Blu Arlandia, Stockholm och Radisson Blu Sky Hotel, Tallinn kan kan konstatera att inkonsekvensen håller i sig. För natten i Tallinn dök det upp en stay nästan omgående. För natten på Arlanda behövde jag göra en begäran om efterregistrering. Givetvis får jag ett standardsvar att awardnätter inte genererar poäng bla bla...

Tänk att det ska vara så infernaliskt svårt att få till detta!
 
Toppen