Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

jumbooze

Medlem
Någon som vet om det går alls att flyga in till Australien alt NZ i First? Som jag fattar det är det bara Thai som flyger First, SYD, som man normalt kan hitta awards hos och jag hittar inte en enda alls...

Gjorde bokning i business men vill egentligen åka F
http://www.businessclass.se/forum/t...-bonusresor-här-2018.92283/page-9#post-693167
Skaffa expertflyer och lägg bevakning på thai’s flyg till Sydney (utgår från att menar med Eurobonus / Star Alliance ) annars finns det fler som har first.
 

Dr. Miles

Expert
Någon som vet om det går alls att flyga in till Australien alt NZ i First? Som jag fattar det är det bara Thai som flyger First, SYD, som man normalt kan hitta awards hos och jag hittar inte en enda alls...

Gjorde bokning i business men vill egentligen åka F
http://www.businessclass.se/forum/t...-bonusresor-här-2018.92283/page-9#post-693167
Om du använder miles från Singapore Airlines KrisFlyer, kan du boka First class award på Singapore Airlines flygningar med Airbus 380 eller Boeing 777-300ER på Singapore-Sydney.
Men detta gäller inte om du använder SAS EuroBonus poäng.

United har bytt flygplanstyp på deras Australien linjer till Boeing 787 utan First class kabin.
 

johisco

Medlem
Om du använder miles från Singapore Airlines KrisFlyer, kan du boka First class award på Singapore Airlines flygningar med Airbus 380 eller Boeing 777-300ER på Singapore-Sydney.
Men detta gäller inte om du använder SAS EuroBonus poäng.

United har bytt flygplanstyp på deras Australien linjer till Boeing 787 utan First class kabin.
Får nöja mig med deras business istället för first då
 

MrDollar

Medlem
Är det inte just den rutten man kan boka F med SQ? Kanske inte med 777-300ER (77W) ? Den verkar flygas med 777-300 enligt Singapore Airlines hemsida. Så mycket riktigt, det är ej 777-300ER

Har för mig att tex @palmen flög den rutten i F förut?

Är du säker på att du fick First class award på Singapore Airlines Boeing 777-300ER (77W) flight när du använde SAS EuroBonus poäng?
 
Toppen