Senaste nytt

Någon med erfarenhet av Accor Plus?

Direktorn

Medlem
Ah, då ska jag inte ta ut något i förskott. Dock rullades giltighetstiden fram ett år när jag uppdaterade Accor Plus men den som lever får se. Återkommer.

Var ser du att statusen flyttats fram? har fortfarande platinum själv när jag är inloggad men vet att jag bara klarat gold förra året..Kan inte se något slutdatum annat än på själva kortet och där står det 31/12 2017..
 

taxvalp

Medlem
Var ser du att statusen flyttats fram? har fortfarande platinum själv när jag är inloggad men vet att jag bara klarat gold förra året..Kan inte se något slutdatum annat än på själva kortet och där står det 31/12 2017..

När jag förnyade Accor Plus i november uppdaterades "validity of your status" till november 2018 och det står fortfarande så i min profil och på mitt elektroniska medlemskort.
 

Thornado

Medlem
När jag förnyade Accor Plus i november uppdaterades "validity of your status" till november 2018 och det står fortfarande så i min profil och på mitt elektroniska medlemskort.

Om detta stämmer så är det ju synd att det här inte postades för en vecka sen. Om det hade funnits chans att behålla Platinum ett år till så hade det ju varit värt med Accor Plus.
 

taxvalp

Medlem
Om detta stämmer så är det ju synd att det här inte postades för en vecka sen. Om det hade funnits chans att behålla Platinum ett år till så hade det ju varit värt med Accor Plus.

Jag trodde att jag skulle nedgraderas vid årsskiftet (och sista ordet är ej sagt än) så det var ingen hemlig plan att tjuvhålla på detta inlägg!
 

taxvalp

Medlem
När jag förnyade Accor Plus i november uppdaterades "validity of your status" till november 2018 och det står fortfarande så i min profil och på mitt elektroniska medlemskort.

Uppdatering: Just incheckad på årets första Accor-vistelse och Platinumstatus består. Bug eller feature? Blev en fin uppgradering på Pullman Auckland i vilket fall...
 
Toppen