Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

011430121

Medlem
Hilton Sukhumvit soi 24, Bangkok. Bokade billigaste rummet, fick efter förfrågan samma rumskategori men med tillgång till executiveloungen. Han sa att executiverummen var slut, men det stämmer varken med appen eller Booking.com. Jag är nöjd ändå. Tror rummen är likadana. HHG.
Mitt favorit hotell i Bangkok, super trevlig lounge personal. Har du provat passions drinken med rom som serveras av personalen, de erbjuder tre olika varianter men den med passionsjuicen är godast.
Även jag tror de flesta rummen är identiska är nog bara vilken våning som skiljer kategorin.
 

Mangostan

Medlem
Mitt favorit hotell i Bangkok, super trevlig lounge personal. Har du provat passions drinken med rom som serveras av personalen, de erbjuder tre olika varianter men den med passionsjuicen är godast.
Även jag tror de flesta rummen är identiska är nog bara vilken våning som skiljer kategorin.
Håller med om servicen. Återkommer gärna. Kan jämställas med Marriott soi 57 och skyhögt över Radisson Blu på soi 27. Testade tre olika hotell sista dagarna. Missade dock drinken. Mojiton var sådär, men vistelsen som helhet var toppen.
 

Senator

Moderator
The Trafalgar St. James, numera ett Curio hotell. Trevlig uppgradering från billigast till Trafalgar King. Ny favo i London, helt klart

799eef82129e207dfd84a47adabe7629.jpg
 

jerixon

Medlem
Hilton Milano.
Bokat Twin Standard Room och fick Twin Executive.
Behövde 2 sängar från början då polaren skulle hakat på.
När jag sedan checkade in så fanns inga king rum klara, så jag behöll det :)
HHD
 

Nilann

Medlem
Hilton Malta. Uppgraderad en klass från billigaste rum till rum med seaview. Vid tidigare besök har vi fått uppgradering t o m till svit, men det verkar som det är uppgradering en nivå, som flera kommenterade i somras, som gäller nu. Vi har fått ett hörnrum med altan mot havet och mot marinan, sjunde våningen, så bättre kan det inte bli. HHD.
Resan hit var tuff, 25 timmar från Göteborg till Malta, med byte i Frankfurt. Vi kom iväg från Göteborg, men i Frankfurt började eländet. Sen boarding, avvaktan på avisning i 90 minuter, sen ställdes flighten in. Tre och en halv timma i kö i Senatorloungen, för att boka om biljetten och få hotell- och taxivoucher. Till slut blev det samma flight som vi bokat från början, men ett dygn senare. Jag har aldrig sett en sådan kaos i Frankfurt, 300 flyg ställdes in i söndags, och de som inte kom iväg i söndags skulle åka igår. Kön till säkerhetskontrollen såg ut som en gigantisk economykö, men det var Business/Guldkön. Många frustrerade blickar, och många som sprang för att försöka hinna med sin flight, efter minst en halvtimma i kötid.
Skönt med fint väder och en härlig altan, efter dessa strapatser.
 
Toppen