Senaste nytt

Sixt hemsida - for real?

Jag brukar alltid boka mina sixt-bilar i appen men nu funkar inte den (hittar inga bilar vid sökning).
Gick in på deras hemsida istället (sixt.se och sixt.com) men hamnar bara på en sida med fält är fylla i för att göra en bokning.
Det finns INGET annat på hela sidan.
Inga kontaktuppgifter, inga terms & conditions, ingen stationsförteckning, och ingenstans där jag kan logga in på mitt konto. Ingenting!!

Är jag blind eller är det såhär illa?
Det måste ju vara något fel?
Någon annars som vet hur man kommer till den "riktiga" hemsidan?

Känner att jag bli extremt irriterad och borde kanske gå och lägga mig istället :confused:
 
Jag brukar alltid boka mina sixt-bilar i appen men nu funkar inte den (hittar inga bilar vid sökning).
Gick in på deras hemsida istället (sixt.se och sixt.com) men hamnar bara på en sida med fält är fylla i för att göra en bokning.
Det finns INGET annat på hela sidan.
Inga kontaktuppgifter, inga terms & conditions, ingen stationsförteckning, och ingenstans där jag kan logga in på mitt konto. Ingenting!!

Är jag blind eller är det såhär illa?
Det måste ju vara något fel?
Någon annars som vet hur man kommer till den "riktiga" hemsidan?

Känner att jag bli extremt irriterad och borde kanske gå och lägga mig istället :confused:
Jag får upp den vanliga sidan på sixt.se , med kontaktuppgifter, terms & conditions, stationsförteckning, och där jag kan logga in på mitt konto.
Du kanske får upp någon avskalad mobilversion? Har du gått in via surfplatta?
 
Jag får upp den vanliga sidan på sixt.se , med kontaktuppgifter, terms & conditions, stationsförteckning, och där jag kan logga in på mitt konto.
Du kanske får upp någon avskalad mobilversion? Har du gått in via surfplatta?

Där så du något! Tack!

Så dum jag är...
Provade inte ens att tvinga skrivbordsversion.
Det löste problemet.

Ska nog gå och lägga mig som sagt.
 
Toppen