Senaste nytt

Frågor om platstillgång på flighter

ESSA

Medlem
Ska välja plats på
SK996 PEK-CPH
KL 15:35 lokal tid idag 15/3

Hur ser det ut i Go?
Min Plusgrade till Plus gick inte igenom och jag vill försöka ta igen sömn.
Vet inte om upgrade till business vid disk är värt poängen...
Vill bli så lite störd av granne som möjligt. Helst blocked seat. ;-)
 

seat56f

Medlem
Kan du inte själv gå igenom incheckningsflödet och titta i seatmappen?

Expertflyer: 47AB och 53AB är tomma tvåor, CDEF är helledigt på rad 37, 45-46 samt 49-53 (51-53 tresätesrader).
 

Left Turn

Medlem
Vill någon vara snäll och se hur platstillgången ser ut för SK0925 CPH-IAD den 23 Mars?
Återresa den 27 mars med SK0926 IAD-CPH. Tacksam om jag får hjälp även med det.
 
Vill någon vara snäll och se hur platstillgången ser ut för SK0925 CPH-IAD den 23 Mars?
Återresa den 27 mars med SK0926 IAD-CPH. Tacksam om jag får hjälp även med det.

C4 D4 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T9 O9 G9 N9

C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V9 W9 U9 K0 L0 T9 O9 G9 N9
 

charmkurs

Medlem
Någon med Expertflyer? Finns Easy Jets flighter öht med där? Det ska finnas sista minuten-pris på Easy Jet de närmsta dagarna före flighten . Med tanke på logistik i övrigt och att en del saker måste bokas undrar jag mer konkret om det går att se platstillgång från Basel (BSL) till Alicante (ALC) den 25 april (ev 26 april) och tillbaka 29 april.

Gjorde en mock bokning och det verkar finnas en del platser men det kan också vara platser som inte kan reserveras pga biljettypen.

Annars är andra förslag på rutten intressanta. Jag hittar ingenting som inte är antingen skitdyrt eller med layovers över natten el dyl, och Geneve (GVA) funkar inte om det är ett tidigt morgonflyg.

Jag är tacksam för all hjälp och alla tips.
 

Canadien

Medlem
Någon med Expertflyer? Finns Easy Jets flighter öht med där? Det ska finnas sista minuten-pris på Easy Jet de närmsta dagarna före flighten . Med tanke på logistik i övrigt och att en del saker måste bokas undrar jag mer konkret om det går att se platstillgång från Basel (BSL) till Alicante (ALC) den 25 april (ev 26 april) och tillbaka 29 april.

Gjorde en mock bokning och det verkar finnas en del platser men det kan också vara platser som inte kan reserveras pga biljettypen.

Annars är andra förslag på rutten intressanta. Jag hittar ingenting som inte är antingen skitdyrt eller med layovers över natten el dyl, och Geneve (GVA) funkar inte om det är ett tidigt morgonflyg.

Jag är tacksam för all hjälp och alla tips.
Jag hittar inga direktflighter Basel-Alicante med något bolag m h a ExpertFlyer.
 
Toppen