Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

aldrighemma

Medlem
ANVÄND ALDRIG ALDRIG ALDRIG BETALO/BILLHOP MED KORT SOM GES UT AV SE-BANKEN!!! DE KLASSAR DET SOM KONTANTUTTAG OCH LÄGGER TILL EN AVGIFT OCH MAN FÅR INGEN KICKBACK!!! Exempel på SEB-kort: SAS Diners, SAS Mastercard, SJ Prio, Eurocard Platinum, Cirkle-C med flera.
Jag hade redan registrerat en betalning med SAS MC till en mottagare där Amex inte gick att använda innan jag läste det här. Nu då jag tittade om det vart klassat som kontantuttag eller inte, så såg jag att jag faktiskt fått poäng för denna betalning (till och med dubbla iom SAS MC kampanj). Så det kanske är gammal information att betalningar genom Billhop med SAS MC räknas som kontantuttag?
 
Jag hade redan registrerat en betalning med SAS MC till en mottagare där Amex inte gick att använda innan jag läste det här. Nu då jag tittade om det vart klassat som kontantuttag eller inte, så såg jag att jag faktiskt fått poäng för denna betalning (till och med dubbla iom SAS MC kampanj). Så det kanske är gammal information att betalningar genom Billhop med SAS MC räknas som kontantuttag?
SAS Eurobonus World MC klassar Betalo som kontantuttag | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kanske Billhop går "under radarn" än så länge. Gör det på egen risk.
 

DanielKif

Medlem
Kan ta en invite med. Tar den som skickar en invite närmast 19:53 ikväll.

Edit:
Tack alla! Som jag gissade rasslade till ordentligt. Några var för tidiga och ni som skickar nu är för sena.
Har 7st som skickade samtidigt. Väljer den som var först av dessa 7. Skulle gärna välja er alla med det går inte.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen