Senaste nytt

Vilka förmåner som One World Sapphire på landvetter ?

nissefalk

Medlem
På Landvetter så har bara SAS, Finnair samt AirBerlin fasttrack, Inte Star Alliance Gold, One World Sapphire.

Yepp, jag har aldrig som BA Silver eller numera Guld fått fast track på Landvetter, konstigt att BA inte tagit den utgiften, men å andra sidan är det i stort sett aldrig mer en ett par minuter kö till security på Landvetter, i alla fall vid BAs 11:15 avgång som jag mest flyger med.
 

olo

Medlem
På Landvetter så har bara SAS, Finnair samt AirBerlin fasttrack, Inte Star Alliance Gold, One World Sapphire.
Exakt. Det är samma sak med BA som med Lufthansa, inget rätt till Fast track - men ibland så släpper agenten igenom en ändå.
Även Norwegian har fast track på Landvetter, utöver de i listan.
men å andra sidan är det i stort sett aldrig mer en ett par minuter kö till security på Landvetter, i alla fall vid BAs 11:15 avgång som jag mest flyger med.
Enligt min uppfattning så är det kö och värt med fast track på morgon vid 6-8 och på helgförmiddagar samt innan TAP-flighten till Lissabon. Tajmar du den sist nämnda, så kan du få köa. Misstänker att det kan vara liknande vid en del charteravgångar, men de brukar aldrig avgå när jag flyger.
 

tob

Medlem
Fick i morse Fast Track på Landvetter med Club Europe biljett med Air Berlin Gold inlagt. Stod med stora bokstäver på skärmen när boarding kortet blippades.
Oklart dock om det var biljett i C eller Sapphire som gav det..
 
Toppen