Senaste nytt

Business mellan Köpenhamn-Bangkok med Thai

bankb

Medlem
Sitter och försöker hitta en resa med Thai i juli-augusti. Ska bjuda med svärföräldrarna på resa och behöver därför ha 4 platser.

Men när jag söker på Uniteds hemsida så hittar jag inte en enda thaiflight med fler än 2 platser på.

Släpper dom bara 2 per flight eller släpper dom bara 2 åt gången? Så man får hoppas på lite tur att dom släpper fler på samma flight senare?
 

Viking75

Medlem
På vissa flighter släpper de så många som 4 åt gången. På andra flighter släpps de i block om 2 (då kan man ha tur och boka 2 till) i andra fall släpper de bara 1 till 2 platser punkt slut.
 

bankb

Medlem
På vissa flighter släpper de så många som 4 åt gången. På andra flighter släpps de i block om 2 (då kan man ha tur och boka 2 till) i andra fall släpper de bara 1 till 2 platser punkt slut.

Låter ungefär så logiskt som Thai är kring så mycket annat :) Nästan så jag skäms för att vara halvthai när man ser på logiken som Thai har ibland ;)

Då får jag leta vidare och se om jag hittar en flight med 4 platser direkt.

Tack för hjälpen!
 

jumbooze

Medlem
Jag utgår från att du ska boka med poäng, om du bokar med Eurobonus så får du ju poängen tillbaka om du avbokar så då kan du ju "testa" och i värsta fall avboka och leta vidare
 
Toppen