Bakgrunn og introduksjon

Hjemreise fra ferieopphold i Nepal

På flyplassen

Lounge OK

Boarding og første inntrykk

Avreise 3 timer forsinket.  Ingen informasjon om hvorfor flyet var forsinket, og ingen beklagelse.

Sete og underholdingssystem

Underholdningssystem fungerte ikke.  Sete kunne ikke legges helt ned.

Internett ombord

Nei

Måltider og Service

Meget enkel servering

Ankomst

Ankomst Istanbul 3 timer forsinket.  Flyet til Oslo hadde gått.  Ingen informasjon om hva man skulle gjøre.  Forbindelse med Lufthansa via Frankfurt en og en halv time etter ankomst.  Turkish Airlines sa de skulle booke om, men gjorde det ikke i tide.  Måtte derfor overnatte på flyplasshotellet.  Måtte vente 4 timer før rom ble anvist.  Fikk ikke matkupong, fikk ikke toalettsaker, fikk ikke dekning av telefonkostnader for å informere om forsinkelsen, fikk ikke dekket kostnader til nødvendig kjøp av klær.  Ingen beklagelse fra flyselskapet.  De ansatte var vennlige, men refererte kun til at det var Company policy å ikke dekke noe.  Kom til Oslo dagen etter, 18 timer forsinket.

Din vurdering

Jeg har sendt en klage til Turkish Airlines, og kun fått et intetsigende svar.  Jeg skal aldri mer reise med Turkish Airlines!!