American Airlines har innledet et omfattende program med å freshe opp sine Admirals Club-lounger. Programmet er det største i flyselskapets historie og målsettingen er å gi loungene et mer moderne tilsnitt. 

De to første loungene som får det nye designet blir Phoenix Sky Harbor International og Guarulhos utanfor São Paulo. Begge disse er nå stengt for renovering. Deretter følger Miami, New York JFK, Dallas/Fort Worth og Los Angeles senere i år fulgt av Chicago og London neste år. Etterhvert kommer samtlige Admirals Clubs til å ha det nye designet.

– I fremtiden, når våre kunder ser et Admirals Club-skilt et eller annet sted i verden, skal de vite at de har funnet en pålitelig og moderne lounge hvor de kan lade sin elektronikk, ta seg en matbit, sjekke e-post eller bare koble av, forklarer Fernand Fernandez, American Airlines Vice President Global Marketing.

De nyrenoverte loungene kommer til å kjennes igjen allerede ved inngangen hvor man finner American Airlines logo på en hvit glassbakgrunn og i den etterfølgende lobbyen kommer loungepersonalet til å jobbe ved et moderne podium. Inne i loungene kommer designet til å bestå av ulike grå kulører med sterke røde innslag som forsterkes ytterligere med ulike belysningseffekter og innredningsdetaljer i hvit eik og rustfritt stål.

– Vår målsetting er å skape en plass som mer matcher hvordan folk lever og bruker sin tid, fortsetter Fernandez.

American Airlines Admirals Club new design

Nytt design i American Airlines Admirals Clubs

Foto: American Airlines

American Airlines Admirals Club new design

Nytt design i American Airlines Admirals Clubs

Foto: American Airlines